Osobní asistent/ka [Czech Republic]


 

V současné době hledáme sobní asistenta/ku pro majitele investiční společnosti!

Co vás čeká?

  • Dohled a správu nad kalendářem manažera a sjednávání schůzek
  • Vyřizování příchozích e-mailů a pošty
  • Koordinace služebních cest, vyřizování potřebných víz a zajištění ubytování. Příležitostné cestování s manažerem (vedení poznámek ze schůzek, podpora při prezentacích)
  • Organizace a účast na pracovních schůzkách
  • Koordinace s interním řidičem ohledně správy vozového parku
  • Vyřizování adhoc požadavků manažera (osobní asistence i v soukromých zaležitostech)
  • Správa nemovitostí - práce s Airbnb a Tourtrend, komunikace s nájemníky

Co požadujeme?

  • Min. SŠ vzdělání s maturitou
  • Výborné organizační a komunikační dovednosti
  • Velmi dobrá znalost anglického jazyka (aktivní využití)
  • Znalost MS Office na uživatelské úrovni
  • Samostatnost, spolehlivost, vysoké pracovní nasazení
  • Proaktivní přístup, časovou flexibilitu
  • Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

Co můžete čekat od nás?

  • Kanceláře v centru Prahy
  • Stravenkový paušál
  • 4 týdny dovolené
  • 5 dní volna navíc nad rámec zákonné dovolené
  • 1 den volna navíc v den narozenin
  • Budget na vzdělávání
  • Multisport karta
  • Firemní akce - 2x ročně teambuilding, vánoční večírek, menší sportovní akce
  • Firemní snídaně
  • Budget na týmové aktivity

Chcete-li se stát členem našeho týmu, zašlete nám prosím Váš životopis. Těšíme se na Vaše reakce!

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال