V současné době hledáme sobní asistenta/ku pro majitele investiční společnosti!
Co vás čeká?
- Dohled a správu nad kalendářem manažera a sjednávání schůzek
- Vyřizování příchozích e-mailů a pošty
- Koordinace služebních cest, vyřizování potřebných víz a zajištění ubytování. Příležitostné cestování s manažerem (vedení poznámek ze schůzek, podpora při prezentacích)
- Organizace a účast na pracovních schůzkách
- Koordinace s interním řidičem ohledně správy vozového parku
- Vyřizování adhoc požadavků manažera (osobní asistence i v soukromých zaležitostech)
- Správa nemovitostí - práce s Airbnb a Tourtrend, komunikace s nájemníky
Co požadujeme?
- Min. SŠ vzdělání s maturitou
- Výborné organizační a komunikační dovednosti
- Velmi dobrá znalost anglického jazyka (aktivní využití)
- Znalost MS Office na uživatelské úrovni
- Samostatnost, spolehlivost, vysoké pracovní nasazení
- Proaktivní přístup, časovou flexibilitu
- Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
Co můžete čekat od nás?
- Kanceláře v centru Prahy
- Stravenkový paušál
- 4 týdny dovolené
- 5 dní volna navíc nad rámec zákonné dovolené
- 1 den volna navíc v den narozenin
- Budget na vzdělávání
- Multisport karta
- Firemní akce - 2x ročně teambuilding, vánoční večírek, menší sportovní akce
- Firemní snídaně
- Budget na týmové aktivity
Chcete-li se stát členem našeho týmu, zašlete nám prosím Váš životopis. Těšíme se na Vaše reakce!
$ads={1}