$ads={1}
Twoje zadania
Jako Koordynador ds. Obsługi Klienta będziesz wspierać swojego przełożonego w zapewnieniu spójnego i doskonałego doświadczenia klienta omnichannel. Czym będziesz się zajmować?
- Zapewnieniem wyjątkowych doświadczeń klientom - z pasją, wykazując najwyższy poziom wiedzy i kompetencji.
- Dbaniem o prawidłową obsługę administracyjną związaną z procesem sprzedaży, finansowaniem itp.
- Koordynowaniem zadań i zachęcaniem do efektywnej współpracy w zespole zgodnie z instrukcjami przełożonego
- Kontaktem z partnerami lub dostawcami produktów w sprawie wszystkich procesów związanych z naprawami.
- Aktywnym wspieraniem eventów i akcji organizowanych dla klientów
- Dbaniem o prawidłowy przebieg procesów w oparciu o globalne zasady polityki firmy
Nasze wymagania
Interakcja z ludźmi jest dla Ciebie przyjemnością i pasjonujesz się innowacyjnymi technologiami. W tym celu przynosisz ze sobą następujące umiejętności:
- Masz doświadczenie zawodowe w handlu detalicznym
- Posiadasz wiedzę produktową i interesujesz się trendami w branży elektroniki użytkowej
- Koncentrujesz się na kliencie i dbasz o doskonałą jakość obsługi
- Masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, sprawnie realizujesz zlecone zadania i pracujesz w sposób zorientowany na rozwiązania
- Potrafisz dobrze koordynować i organizowac pracę swoją i innych
- Jesteś graczem zespołowym i cieszysz się ze wspólnego sukcesu
O nas
Jesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Znasz nas doskonale, przez ostatnie 20 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel.