Koordynator/Koordynatorka ds. Obsługi Klienta [Poland]


 

$ads={1}

Twoje zadania

Jako Koordynador ds. Obsługi Klienta będziesz wspierać swojego przełożonego w zapewnieniu spójnego i doskonałego doświadczenia klienta omnichannel. Czym będziesz się zajmować?

  • Zapewnieniem wyjątkowych doświadczeń klientom - z pasją, wykazując najwyższy poziom wiedzy i kompetencji.
  • Dbaniem o prawidłową obsługę administracyjną związaną z procesem sprzedaży, finansowaniem itp.
  • Koordynowaniem zadań i zachęcaniem do efektywnej współpracy w zespole zgodnie z instrukcjami przełożonego
  • Kontaktem z partnerami lub dostawcami produktów w sprawie wszystkich procesów związanych z naprawami.
  • Aktywnym wspieraniem eventów i akcji organizowanych dla klientów
  • Dbaniem o prawidłowy przebieg procesów w oparciu o globalne zasady polityki firmy

Nasze wymagania

Interakcja z ludźmi jest dla Ciebie przyjemnością i pasjonujesz się innowacyjnymi technologiami. W tym celu przynosisz ze sobą następujące umiejętności:

  • Masz doświadczenie zawodowe w handlu detalicznym
  • Posiadasz wiedzę produktową i interesujesz się trendami w branży elektroniki użytkowej
  • Koncentrujesz się na kliencie i dbasz o doskonałą jakość obsługi
  • Masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, sprawnie realizujesz zlecone zadania i pracujesz w sposób zorientowany na rozwiązania
  • Potrafisz dobrze koordynować i organizowac pracę swoją i innych
  • Jesteś graczem zespołowym i cieszysz się ze wspólnego sukcesu

O nas

Jesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Znasz nas doskonale, przez ostatnie 20 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel.

Additional Benefits

Job Infos

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال